KODEKS JAKOŚCI INSTYTUTU ANALIZ RYNKU PRACY
Budowanie dobrego wizerunku oraz wiarygodności i najwyższej jakości usług Instytutu Analiz Rynku Pracy, a także dbanie o wysoki poziom zadowolenia Klientów korzystających z oferowanych usług – to nadrzędne cele Polityki Jakości realizowanej przez zespół współpracujący w ramach IARP.
Wyżej wskazane cele realizowane są przez:
-
Profesjonalną obsługę Klientów, nastawioną na ich zadowolenie oraz realizację strategii IARP, zapewniającą najwyższe standardy świadczonych usług.
-
Ciągłe doskonalenie i podnoszenie jakości realizacji zadań realizowanych przez IARP.
-
Podejmowanie nowych zadań oraz tworzenie nowych programów, których beneficjentami są Klienci IARP.
-
Prowadzenie działań mających na celu informowanie jak najszerszego grona Klientów o programach i zadaniach IARP.
-
Przygotowanie pracowników pod względem merytorycznym, informatycznym i logistycznym do realizacji obecnych i przyszłych zadań IARP.
-
Ciągłe doskonalenie i dążenie do poprawy czytelności przyjętych procedur i zasad realizacji zadań IARP.
-
Ciągłe doskonalenie wdrożonego Kodeksu Jakości.
Założenia Kodeksu Jakości są znane i respektowane przez wszystkich pracowników i współpracowników Instytutu oraz podmioty działające na rzecz IARP.