Psychologiczne aspekty zarządzania w kryzysie

 

Temat szkolenia:

Psychologiczne aspekty zarządzania w kryzysie

Prowadzący: dr Beata Mazurek-Kucharska

 

Krótki opis:

Podczas szkolenia Uczestnicy zapoznają się z problematyką kryzysu i zarządzania w kryzysie z punktu widzenia organizacji i jednostki (menedżera i pracownika). Poznają klasyfikację i przyczyny sytuacji kryzysowych w organizacji. Zapoznają się z psychologicznymi aspektami zarządzania sytuacją kryzysową. Otrzymają praktyczne porady w zakresie zarządzania zespołem pracowniczym, w którym występuje zagrożenie skutkami kryzysu w organizacji lub kryzysu w funkcjonowaniu zespołu.

Grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do doradców biznesowych; doradców finansowych; przedsiębiorców; menedżerów; liderów zespołów pracowniczych i projektowych; menedżerów i pracowników ochrony zdrowia; pracowników JST; policjantów; wojskowych; menedżerów i pracowników korporacji.

Czas trwania szkolenia:

Szkolenie jednodniowe, trwające 8 godzin szkoleniowych.
W przypadku szkoleń in-company szkolenie dwudniowe, trwające 16 godzin szkoleniowych.

 

Zapraszamy do kontaktu w sprawie uzyskania pełnej oferty szkoleniowej i szczegółowego programu.